Jak zapisać plik w formacie PLT
Thaboreth
2006-01-02 08:10:32 UTC
Potrzebuje rysunek z AutoCada zapisać w formacie PLT, żeby później otworzyć go w
Corelu. Próbowałem wiele razy, niby jest format PLT ale Corel niechce mi go
otworzyć. Prosze o pomoc.:)
dodo
2006-01-02 08:19:06 UTC
Potrzebuje rysunek z AutoCada zapisaæ w formacie PLT, ¿eby póŒniej
otworzyæ go w
Corelu. Próbowa³em wiele razy, niby jest format PLT ale Corel niechce mi
go
otworzyæ. Prosze o pomoc.:)
a próbowa³e¶ zaimportowaæ, nie otworzyæ??

Dodo
Lopez
2006-01-02 09:12:55 UTC
Użytkownik "Thaboreth" napisał w wiadomości ...
Post by Thaboreth
Potrzebuje rysunek z AutoCada zapisać w formacie PLT, żeby później otworzyć go w
Corelu. Próbowałem wiele razy, niby jest format PLT ale Corel niechce mi go
otworzyć. Prosze o pomoc.:)
Format plt jako taki nie istnieje, w pliku tego typu dane zapisywane sa w
taki
sposob, w jakim wedruja do drukarki. Zapisane dane sa w jezyku znanym
jedynie konkretnemu modelowi drukarki. Dzieki temu mozez bez udzialu
programu drukowac z wiersza polecen o tak:
copy plik.plt lpt1

Jezeli chcesz przeniesc rysunec z autocada corela, to proponuje
wyeksportowac
go do pliku dxf, a potem w corelu go zaimportowac.
Lopez
Flex
2006-01-02 14:02:46 UTC
[...]
A nie mozna uzyc PDFCREARO zapisac plik w formacie *,jpg i otworzyc go w
Corel-u